240SX KOUKI CONVERSION!!!


Download videos:
hd720 medium

Finally pulled the trigger on the kouki conversion for my 240sx!! Check out our apparel on www.illiminateapparel.com Follow us on instagram!! @illiminateapparel @randytruongg @tomasuhh @static.ka9 @kevinjude7 @andrewibarra @christian.ngo



clubpenguin tutorials
"Obama care?" "Obamas gone fool" "Trump care?" "Trump don't care" Had me dead
Jose S.S.
Rip to another OEM zenki
T Bo
Your dad is authentic AF, bruh hahaha✌. Good shit, brody, keep it up 👌
Kelly Josephs
LMAO I lost it at Trump care. Another sick video man!! Your Dad is cool af.
ICall iSos
Damn chun lee violated the mexican kid
ThieNoii
surprise you haven't got kick out of your apartment yet.
Derek
I need videos of the prelude
Nikolas Vazquez
We're do u get the quick release buttons at thanks
Porn Flakes
You guys gotta post more bro ! I can't wait till this channel grows ! Great videos keep it up.
김기덕
Brown and where did you get the front bumper quick release button thingy
boxer 4
u scratching ur rims makes me feel better about me scratching my rims yesterday
Matty G
When u did that naruto run lmaoooo
Vincent Adame
do a vid on the Prelude 👌
Jeremiah Pedro
Trump don't care 😂😂😂😂
DEY WEY
"trump dont care" lmao
Joel Tejada
How tf do they have 30k subscribers they should have wayyy more
Victor Orosco
Progress is looking great on the front end Randy. Can't wait to see it all buttoned up!
Concrete Board
subscribed because of dad
The J Media
Nice man! I've always preferred the kouki front end! maybe I should do it to my sister's 240sx too
Slideways Garage
no copy right strikes????
Daniel Villarreal
Dayum where'd you get that conversion from? We were twinning it up with the red zenkis lol
Mark Guzman
YOO were can i get those bumper release?
Lena the Fucktoys snatch
so if someone sees your car and wants the bumper all they need to do is take it
Santana2Reckless
What wheels are the new ones u threw on and offset
Lite Skin
That new migos though
Doyan Motor
Cool as always man keep up the good work
elvin dalusung
Bro what's your nationality?
Hesh Buckets
link to those quick latches? please?
JJ San
"Should take couple minutes. An hour Max..." 6 Hours later........
Kevin Tran
Badass work bro! Can't wait to see the final look
Z MAN
This channel gonna grow soon 🔥🔥 keep up the good vlogs
Official OhDee
Ima need help doing a kouki conversation later on im gonna need illuminate body shoo help 😂💯
Jeffrey Bright
Where did you get the conversion parts and how much? Great video!
MisFitted.
Just discovered your channel love your content 🙏🏼
Bryan Estrada
how much for the zenki hood
DennisC94
You need the kouki bumper beam and the retainer
Fernando Roque
Ispy is my shit gonna see Kyle and Yachty tonight actually 😤💯
ttp
just pick up a bash bar. fixes the bumper sag, and you drop some weight on the car by removing the stock crash bar
_c_n0_m0re_ edits
Damn yall got the jams to 🤪😂
Munk Skyline
Yo guys what front bar is that i want!😍🔥🔥🔥🔥🔥🔥
ROCKKIDz23
save the zenki's
Luis Zavala
4:09 RIP torque wrench. :(
Bryan Vlogs
do you guys have snapchat's?
JDM LOVER
what is the music on 6:30
Andrew Lopez
What do y'all do for a living, just wondering??
prod. hennyboy
Yall selling the Zenki hood or Bumper il Cop those !
Lyle Tangonan
last time I was on this channel, you had 5k subs lmao nice to see that you've grown alot
Jay
what are those rings hanging from the roof in interior of the S2K called?
TheNamesIzacc
Y'all should wear masks !
Rajeev Balroop
yow man you make the coolest YouTube video...these videos
Duke Bigballz
Hahah Tokyo drift
Chuy Canseco
Ive been watching your videos for a while but this video made this channel my favorite. Mad respect for the work you guys put in your cars. Plus you guys seem so chill , also love the long video !
Jose Martinez
Just put on a mask next time dude
Cristian Mendez
If I was your neighbors I would be so pissed with the noise 😂
karmajp
maybe some type of quick release in the middle of the bumper on the inside? like a latch of some sort
Import Fanboy
congrats on 30k!!
Logistics1320
Y'all good? It's floodin out there
Jonathan Singh
I thought y'all ain't aloud to play music b/c of copyright laws. Lol
Tr Vlogs Car Life
Oooh I can't wait til it's done!
JayonBlay C
how did yall customize the lights to fit on! I need to know
Ricky Rizzo
you guys are literally the asian haggard garage.
GAME OVER Music
Whatvwere all the songs you used????
1badbee
@5:00 song??
Ag Sher
"TRUMP DON'T CARE! TRUMP DON'T LIKE YOU, BRUH!" 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ...truer words were never spoken! 😂😂😂😂😂😂
350Ricky
I hope to see you guys at drift central !!!
Eduardo Salcixo
are those cr Kai reps or real work wheels I been looking for some of those but reps my drift car
Fernando Roque
Yu arr a dissonor to ur famarry, giv mi ur carr
overpricedtoyota
Bro can I buy your old wheels ?
O Devious
obamas gone hahaha
Jose Vtec
that eg in the back
Jay Arr Reyes
Boooo!! Boring i think your car is made from scrap hahahaha
Chia Xiong
the front look like a mustang
Jose Mota
must be nice, going for this look soon !!!!!!!!!!!!!!
Alexander Garces
Song 6:24 please
Alan Morales
Whats the song at 6:23?
Jacob Dilbeck
Noooooo not kouki😭😭😭
Yvette Moreno
No radiator support swap or any crazy modifications..huh nice.
Akira
dudes got hell bad grey hair
Next Level Scrub
damn so i was right last vid.
Chicoon 41
What wheels are the 19"s??
jack shammo
Randy where did you get you whole kit from
Swaggoo02
name of the rims please
Swaggoo02
name of the rims please
Matthew Esteban
i love your guys car it lit
Saul 760
Finally another video 😄
MasterDCP117
What was that migos song??
BenniBenson
Try adjusting the factory latch on the car. You could probably get the factory latch too work too.
Sass22 Stowell
I made it 1 k likes
Next Level Scrub
needs more winggggggg
Joshua Soles
I’m new to the whole 240sx and was wondering if I can use a automatic 240sx s14 as a project car might be a stupid question but really want to know planning on doing a sr or jz swap
Chris Sevin
Tell where you bought the conversion pleaseeeee
Fr3ShPRiNC3
What brand is the kit a question I’ve never found out for damn near 2 years ...
Keez
RIP
lovelance
you guys from vegas?
PincheWill
Savage
Sour Lemons
whats the song at 4:50
Jacob Paniagua
Where did you get the bumper latches? Or what are they called? Desperately need them
Daniel a7X
send me your instagram
Jorge Ramos
Ayyy looks good guys!
Harvey Ruiz
What front bumper is that a vertex rep?