50 Cent - Heat (Street Version)




MrJesusdoesntsave
goddamn young 50 was an absolute monster
Razr sliQ
The last real gangster rapper
Rob
this could really have been a tide ad. Them white shirts looking clean bro
isaiah huff
I still remember unlocking this in bulletproof lol
Al Capone
You can see the rage from 50 when spitting the rhymes
5616steph
todays rappers wished they was this real
dakidjahsiah
2005 summer. the white tee era. good times.
Robert Delafuente
You can tell 50 cent is a true gangster and hustler listen to this mans word play on real lyrics
Flair The Gamer
"I don't care if i get caught The Da can play this motherfuckin tape in court" - bobby schmurda cited 50 cent as one of his biggest influences. Makes sense now.
T Yella
2018
FactaNonVerba
2005 I was 12yo at my first gunit concert. I knew all lyrics of Get rich or die tryin. One of the best EVER
K3MITE D.R HASSELBAINK
RESPECT 50 a real street man !
Cereal Blais
this moment u think chief keef is a savage but then u see this...
Kaye Young
This man was raw AF
JacquesVideos7
Birth of drill music
2bkd 42
A lot of people these days don't realise how real 50 was when he was young, he didn't fuck around. That's why nobody's gone against him in years
Redwood Orginal
2039 still hearing this! MAD LOVE from Germany
Ch Oo K
First drill rap ever made
Mikey G
Can’t compare this to today’s music ! This will forever be heat 🔥
O.G SJ
50 ON FIRE G- UNIT SOUTH SIDE QUEEN'S
Shareef Smith
Yo young 50cent was nothing to play with bull💯💯💪💪💪
Kizer Soze
This track was so dope. Dr.Dre produced this song and gave it a bangin beat with 50 going crazy on them rhymes. This is still my favorite song from Get Rich Or Die Tryin. My favorite line is when he says..."Cuz I get tired of looking for you, spray yo momma crib and let yo ass look for me." See what i`m sayin I ain`t playin....damn this shit was dope.
Blessings 777 777
The old 50 cent. Legendary
arson campbell
This was that heat... Brap
That1boiivont
50 cent bullet proof had me knowing this word for word at 8 years old lmao
Jongisizwe Ndlebe
Or you a pro at playing Battleship well this aint the same/ look homie its whole different type of war game/ See the loser ends up in shackles or motherfucking chain/ Or laid out in the streets leaking out their brain/........Frosty bars
AlanNades
this man is as cold as it gets
Jovaine Brown
50 cent was one of the main reason kids joined gangs when i was younger, tryna be a thug like him lol smh
Razr sliQ
4:30 shows Fifty's anger & hunger. You don't get shot 9 times & remain the same.
shaun king
Oh shit I forgot how serious 50 was back then can see it in his eyes!!
Light Rays
this one of his best work
Justin Hicks
50 need to turn back to his old self gangster gunit
BornSeven Blkk
What yall niggahz thibk i only put work in tha kitchen!? 😂
dustins_garage
I knew I heard someone else say "cash me outside" first lol
DJ Carolina CASS
This is video is proof that he was destined to make power,
Gank Master
I listened to this back to back on the g-unit video game as a kid
P Maynard
2018 still bumping this🔥🔥G unit allday Son
Montana Gior
Am I the only who was brought here from 50cent bulletproof
sneakerbootshu
FIF LOOK LIKE A KILLER HERE, A REAL SHADY HOOD DUDE
Artur Husanov
Street King
Ashe Adel
Old 50 , miss u so much...
Melissa Malik
This is my favorite 50 song
tradingwisely
This vid was posted 8 yrs ago. Why is it suddenly popping up and I also see many recent comments? Is "HEAT" in the Ether or what kinda voodoo is this?
Manuel R. Knipping Reynoso
"Like Jack n' The Box!" Classic
TheRealNeckTat
fk man wish fif would make music like this again :(
Diane Bolt
if rap was a video game this 50 would be unbeatable. arguably the biggest buzz ever that fast. that's y he went down cuz nobody can copy. sorta like Em. 50 flow voice n lyrics flawless. he definitely had help. him n em destroyed the game. rip ka, irv, black child, benzino, Nick cannon, etc
TheM13
2:46 that ni99a was like weeeeeee do it again do it again weeeeeeeeee 😂😂
Jayden Carno
Get him bounce GET HIM BOUNCE 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 this video to much
Jason Baxter
"THEREZ NO WAY U CAN STOP IT!"
Jason Baxter
"NOW?"
DARØ
Dieu merci, j'ai connu cette époque!
H Estrada
This man was beefing with Supreme, a BIG drug lord on some David vs goliath type shit. 50 and his clique had to be some animal's to go up against those type of individuals.
D G
Yal can say what yall want bout 50..5 0 fifty aldat..but he had a leauge of his own for a decade he had the beats the bars the bakup of real work fax stilbumpn dis
Gideon Jager
Real Gangsta shit... lol love it!!! #50CENT
J none
The part when they tossed son in the air still has me weak 🤣
Jason Baxter
"WHEN NIGGAZ RUN UP ON U WIT DEM THANGZ OUT!"
Gazaballa 876
My favorite 50 joint bro I member this shit this song underrated.. I still freestyle of this beat
C cage
Ja Rule wak career ended. Got bodied .with 50 wearing his chain
Glen Simon
Straight classic I grew up on that right there 🔥🔥
Mag-nito Muzik
Classic fif
Christopher Campbell
Dammme 50 at his best pure monster mode..Savage 50 the king of RAP GAME
J S
White T gang 😂😂😂
Romeo Banks
🔥🔥🔥you're luckier than lady luck🙏
Charada 46
2k19 still hoot 🔥🔥🔥🔥🔥
etunimi sukunimi
This song makes me wanna call my boss and quit job
Abraham Volcano
I'm glad this song has this street version cuz its too hot for that other one.
Jason Baxter
"KUZ WE GUNNA RELOAD N DEM KLIPZ N COME RIGHT BACK!"
Matthew Christie
You can run for your backup but these machine gun shells gonn tear your back up.
Gangster boss
50 Cent Aka curtis Jackson is the King of life rap
Jason Baxter
"U CAN RUN 4 YO BACK UP!"
eric dako
men.men he is the mennnnnnnnnn.
lilspooky6
AWESOME!! 5/5
Bashir Brown
Do u guys like what I've done?
Jason Baxter
"LIL HOMIE DIS A DIFRENT TYPE OV BALL GAME!"
danny warby
Fidy. .OUT JA SHORT ARSE RULE...10K an e out the way....AL CAPONE YA NO DAT
VRMusic
This must have been a real fun experience for the cameraman with all those guns pointed at him.
Jason Baxter
"I CAN HIRE SUM HELP!"
James Conry
seems better almost a decade later for some reason.... cuz eminem is gone? dre? cuz its not mumble rap? who really knows, but im glad i found it!!!
Julias Sway
King after PAC king>50 cent
Jason Baxter
"EH YO!"
YayoPolanco95 _
Remember tryna buy this vid on bulletproof
Jason Baxter
"U CAN RUN 4 YO BACK UP!"
HATE is a sign of ENVY
Them 1st 4 bars get me everytime 😂😂😂😂😂😂🔥🔥🔥🔥🔥🔥
in God we trust
Pure gangstar rap. Classic!
George The Geen
50 bro man 4 real have 2 lov him hate it's jus a mirror whithout reflection.pace 2 u 50 bless
Abe Shudug
40 gz like 100 bz 1.0
Jewsh469
Thats a very cooperative hostage j.s 😂😂😂😂
Anyanwu Chrisangelo
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG UNIIIIIIT!!!!!!!!!
terrence hassell
50 is straight gangster.. Reason , he went too Compton L.A. in the hood by himself.. What thug is willing too do that.. Queens , N.Y. in the building.. Far Rockaway..
Dominican York
2018 Brooklyn
Blackspot M.B
Definitely the last real G.
Don Jeggerz
50 the legend
Gwapo Anderson
da hardest out!!
Jason Baxter
"WUTZ POPPIN?"
Clem Breeze
It's 2019 and i'm still bumpin to this song while holding this heat🔥
martha alvarez
REAL CLASSIC HE WERE LIT
Laziza Johnson
listen to his flow,to the beat that's some real shit
Scar-L MC
Clip Gangsta
MATEUS FVL
Brasil kkkk e nois
Abe Shudug
May we all be winners. 100