How to call a baby rabbit to you.


I was out by my garden when I saw this baby rabbit so I sat down and called it to me.



Ariane Bolt
“What’s your name?” “Bun. James Bun.”
R H
Are you a Disney princess?
IamTenzin
This is some major league bunny whispering.
xXSilentAgent47Xx
"Eh, what's up doc?" - Baby Bunny
booknerd234
It doesn't work if you're not a Disney Princess
Billuminati Cat Cipher
I did this and my house bun just flopped over
Justin Y.
These live action Disney movies are getting out of hand
Amanda Caribbean baby
My bunny not even wild and he won't reply to that :/
Kool-Aid Man
How to call a baby rabbit to you? “Come here!” Ok thanks, pretty straight forward.
Supashya Roy Chowdhury
Legend has it that he is still trying to figure out baby rabbit's name.
Molly
Hi what’s your name? My name is Jeff
Julius Wicked
I did the same thing and It followed me around for a long time
Little Curly
he said hi whats your name 😂😂
izzy loops
I tried this....and it ran😢😢😢
Ballie Bunny
That is a puppy, not a bunny.
Sophie Filo
Just saw a rabbit 20 minutes ago. YouTube recommended me this too late...
DreamDancer82
Awwwwww! The baby bun-bun is so cute! I can't believe you were able to get it to come that close to you!
Adam Dark Stars
it's like a little furry frog
Blossom Buddies
Aw what an adorable little rabbit! So sweet! Baby rabbits are just the CUTEST little "things"!
purple dragon audios
i like how he is not picking him up and scaring it :) you shouldn't pick up a baby bunny or you might scare it to death
Taylor Marie
When you're just casually Jesus
PISTOLWHIPTECHIES
I'm gonna leave this playing on a loop all night and my apartment better be filled with bunnies when i wake up.
Saucey Pants
My heart just melted ❤️
Furry Fox
“Hey, wait a minute…you’re not my mommy!” 😠
Hanna G
Teach me please It’s really cool though, Since even baby bunnies usually keeps to themselves to Stay out of danger. But I guess you suceeded in imitating the sound of a mother rabbit?
KC Nham
It replies, "My name is Gangstabunny, where da carrot at, fool!?"
Madeline Russell
Me..." How did he do that?!"
Octipus Crime
Its the bunny whisperer :P
Kitsune Overlord
what a cutie~
Anna Schuster
awwww da little ears and face take it home
twitchster77
WELL... Don't just sit there! Throw a pokeball at it's face!!
Idza Grey
Oh my god it is so cute ♡
Wolfychu Ortiz
Sooo cute! I have 2 baby bunnies
FidgetXXX
I think it is a very weird question "what's your name?" to bunny
Mason's Blueberries
😍 that is a cute bunny
Samantha 1
Dude, you're the Bunny Whisperer!!! 🤣
Angelica Preston
A wild Pichu has appeared
BlueShadow Gaming and Animations
😍
Ron
Hey bunny you want some carrots. Hop in my van I got plenty
Christianna Casto
aww I love da baby!😁😁😁
Jose Carlos. L.g.
I ❤ that bun🐰😄😄😄🐇 Be carefull whit them
Sasha Saffi
are you sure this is real because so many rabbits come to my backyard and I always try this and it never works the just run😥😥
XELI
Rabbit: "What's up doc?" Me: "wut..."
Aileen Bae
Imagine @ 0:15 the rabbit says " My name is Uvuvwevwevwe Onyetenyevwe Ugwemubwem Ossas" 😂😂😂🤣
stan marsh
Man come here :) Bunny eee whats up dack Man whats your name ? Bunny bugs Lol
Snowfall Of RiverClan
Me to my gramma "I'm researching how to make a bunny LOVE ME!" Finds this video "Hi what's your name" Me "Cookie, Cookie Chip"
Team awesome!
How do you call a bunny
Dhruv 101
"Hi , what's your name?" "Lil B Scrappit , ya know , cuz I get all the B'z *dj air horn plays*
ItzJuztJaz
0:13 OMG IT'S SO FLUFFY AHHHHH!!!! *cough excuse me, I got a little excited there
Gwynvere Daniels
Tried this and some rabbit came up to me and called me doc. 🤔
Misaki Ayuzawa
person:hi whats ur name? bunny:pardon!? I am justin seagull
Ceci Moreno
¿What's your name? -- Bad Bunny babe -- Only for spanish.¿ --
Nada Dealer
The ending was just like “lol byE”
Hawkfeather
Baaaw, cuute, that's a dead hare walking tho lmao. Too much curiosity, not enough caution.
Warrior'ƨ Ɯιиɢƨ
Those tiny little hops had me SQUEALING.
Doggo Smoggo
Ha I bet Justin Y won't find me, don't tell him I'm hiding from him I see him to recently...
★ Technomancer's Museum Of Mediocrity ™ ★
*Indescribable envy!*
Missy Marie
Omg ThAT is too Flippin cute. That’s tamer than the “pet” bunny we had who just thumped and lunged at us, with an occasional bite when he felt like it. This little guys head looks bigger than his dimensions...maybe the larger brain mass is what makes him so friendly😬 (Or maybe we just had a spoiled, mean-ace bunny)🤔
subhasish dutta
Aww!! My bunny is the same, whenever i call her she just runs towards me like that.
Mary Griffiths
Oh mi gosh it so kawaii 😭😆😆
Maddie teh lynx
I call bunny whisperer on this one!
Lizh JD
It's more effective say: "Canelita, ¡Hoy es el día del platano! ¡Chi cheñool!"
KakaPHD
Now please do a tutorial on how can I call my wife.
Cloudy paw
Bunny just takes off at the last second 😂
Oblivv
He’s came to thank you for not putting the video vertical.
WhitewolfPotter Yang
I don't think I've ever seen a more Pure, Innocent Man.
Sara
How sweet! It looks like he felt safe😊
wolfie doggo mlg studios
How to kidnap rabbits 101
mochawitch
What wonderful luck 💕💕💕💕
Jasmin Calgar
I Think it lost his mother ...and searching for help
Mile Olarte
"my name is cuteness overload, sir"
Alexandra Su
"A DISNEY PRINCESS HAS BEEN SPOTTED! I REPEAT A DISNEY PRINCESS HAS BEEN SPOTTED!" Cue hoard of Disney lovers.😆
Black D0g
Bunneh: "I have made a fwend."
M Sticks
THE WILD CALL OF RABBITS
Bass anglers Tv
Is it a wild rabbit
mandeepsekhon
I once did this and accidentally called a wolf over .... 🤦🏽‍♂️FML
Shuloh Mantock
aww numerator
Barbara Meshel
Best video EVER and I've seen thousands!!!
Spaide man
I did exactly what u told me "cher cher cher... what's your name?" that sexy lady gave me a tight slap!
Jane Marie
Omg... made my day thanks
My pets online -Питомцы онлайн
OMG So cute^^
Terrence Word
The Rabbit Whisperer.
Felicia Giordano
I tried this with a wild bunny 🐰 and it came to me the first time the second time it didn’t but I got pictures both times lol
alieL dreemurr
My bunny comes to me whenever I clap my hands two times lol
pocho
that was an alien.
Vincent the Mortician
Awww it's seeking shelter from you!
Sabrina Mannan
it's officer judy hopps!
Fake Arab`
Whats your name ? My names jeff
Stressed Out Azim
holy crap, he is UNDER your leg???
Tehya Lmao
LOOK HOW TINY IT IS AWE
Uzucake
LOL, that ending! 0:50
Mike Davis
(Man)" hi what's your name?" (Rabbit)"Billy what's yours?"
Quantum Aquatic
*H I W H A T S Y O U R N A M E*
GAMEOVER.
I know it's a bunny but what's about with _doing the dog calling noise_ ?
Ryan Kelly
holy hell thats a big head
Intermediate Pokemon Trainer
That's a real cute bunny.
Misha Winchester
" What is your name ? " " My name is *Jeff* "
Larea Sunshine
Awww you have a new friend ☺️
Abaddon
"My name's Jeff"
Yui Akashi
*kiss noises* Bunny: KISSESSSS❤