Liquid Ass Prank on Dad


*WARNING - foul language & stench* Out for our weekly ride with Dad, enjoying snowcones when we let it rip. Enjoy! Please like & share. (For licensing or usage, contact [email protected])



to the
I'm sorry 0:03 0:14 0:22 0:27 0:38 0:53 1:01
GateCrasher
The accent makes it even funnier 😂
david hassan
Is DaT A FaRT!?!?!?
Nathorix
god dayum
ASMR BY CECE
Let's just appreciate how many times he said "got dayamm"
christopher ceron
On my life I never laughed so hard that tears came out of my eyes this is the funniest YouTube video I've ever seen I started crying swear to God
Shannon O'Neal
Every line that came out of that man’s mouth was golden.
coolbreezeonline
This is one of the funniest liquid ass videos ever! I have watched it a hundred times and always laugh so hard!! It's his accent that makes it so funny!
Unaltered Beauty
People with southern accents are HILARIOUS when they start cursing/talking trash. I don’t care if they’re black, white, whatever. They have me ROLLING! 🤣🤣🤣🤣
Simple Man
Legend has it , he still says ‘ God dayuum ‘
LowQualityVideos
Why does this guy sound like an GTA5 NPC?
Michael Monroe
3 months later....GUAD DAMMM...ITS STILL IN HERE...GAUD DAMMM!!!!
Amarie_ Love89
ONE OF THE BEST REACTIONS I'VE SEEN!!! 😂😂😂 "I cant believe that came outta you"
pasteldreams
*pools that are fabreeze can out of nowhere* "Me".....gAwd DanM
Buddy Jesus
Ok I have watched a ton of fart spray pranks but this is the only one I had to legit laugh really loud :D Oh lord his accent is so hilarious
Celena Garcia
This was the funniest prank I've ever watched on YouTube hands down!!!
Loofer Rigno
"Gaud deeyum that smell lak dawg sheeit"
Rams rams
I can't believe that came out of u😂😂😂.. OMG I died laughing
Nicolasa O
😂😂😂😂🤣🤣 I haven’t laughed this hard in foreverrrrrr!!!!
Jimmy Davidson
I can watch this over and over I cry damn laughing!!!
saksham gupta
"I can't believe that came out of u".... 😂😂😂
Grill Wasabi Sushi Channel
Gawd dammmmmmmmn! 😂💨
FoxMizi
I laughed so hard, i have a six pack now
Victor Vazquez
found this at 3am woke up everyone in my house from me laughing
ッzook
buddy just wanted to eat his slushie :(
Peter Greene
Ive seen a lot of these pranks and this is still the funniest one
Jennifer Chapman
This poor fella is in such distress, he doesn't know wether to roll the window up, or down. Take his hat off, or leave it on, eat his slushie, or rub his forehead. It's really a sad situation if you think about it...
Sasha and Corey Bush
GD is that a fart... His accent I can't 😂😂😂😂 mf needs to go to the hospital
MythBeyondLegend _
This is this most priceless video on the internet
Déjà Siku
God DYAAM!!! Smells like dawg shyitt!!!
Kurenomoto
It's hard for me to find things funny nowadays but this one made me crack up haha love his reaction
Spartaluffy Animations
Daug sheeeit
Emily Petsche
“Dat smell like DAWG SHEEIT!”
K H
Aww man I wanted to see his reaction after you told him it was a joke 😂
LLOYD SEELYE
this is the funniest one yet ,laugh until I cried
Gamer Boys
Legend has it the smell never left the truck
Michaela Torrez
legend has it , it’s STILL in there
Arthur Hedberg
Hands down the funniest liquid ass prank on youtube! LMAO
Bobby Britton
Lol.. that stuff made me sick and dizzy lol
Patrick Builds It
Southern dads are THE BEST! 😂
Cary’s Arsenic
DRINKING GAME: Take a shot every time he says “GOD DAYUM”.
GAMMA 1184
It stank so bad that he called God 7 times.
Nilssön Åkerlund
This is the funniest redneck on YouTube. 😂 Also, at 0:17, he sounds like Sgt. Hartmann when he discovers Private Pyle's jelly doughnut.
blank blank
This is the best one to me.. and he had the febreze on deck 😂😂
Forever GG
Doesn't matter how many times I watch this I can't stop laughing 😂😂😂😂😂
Hexti
The multitasking this guy does throughout the video is amazing. I Think he looked at the road for a total of 5 seconds in this video.
Alisha Lennon
I can not stop laughing at this I keep watching it over an over dad is to funni 😂😂😂
John Bonham
Lol, this made my day. Great prank! Your Dad doesn't hold back, does he? Lol.
Cross Salem
Sprayed an assembly in school 6 years ago.. Greatest thing ever!
Lexi Smith
This man was minding his own business 🤣🤣🤣🤣
Saint
WHAT IS THAT?.............GOD DAYUUUUM!!! DID YOU SH*T?! WAS THAT A FART?! *Pulls out febreezer* *SPRAYS* 5 seconds later: IT'S STILL IN HERE!!! 😅 Edit: Thanks for 1,6 K likes!!!
K Queen
Omg. My chest hurts from laughing
_ NEGAN _
This guy might be my neighbor
Ryan Skelnik
THAT CAN'T BE A FART I'm dead😂😂
Σουβλατζής Θανάσης
Gaod daeyum ded you shiet your paeants? Smiells laek dawg shiet
ImWTF
10 years later....GUAD DAMMM...ITS STILL IN HERE...GAUD DAMMM!!!!
jeremyviromek
"that mutherfucker needs to go to the hospital" lol
Scott Sprague
Not going to lie.. I watch this video 2-3 times a day. Never gets old...
Livtyler90's Sazz
The best liquid ass prank 😂
Core Puncher
Just a good, wholesome family car ride.
darrin cleary
You know he smokes weed when he pulls out the febreeze from the back seat
Kevin Butler
I had to watch this 4 times because I kept laughing so hard that my eyes would tear up and couldn't see the video.
CHRIS HOLLINGSWORTH
This video never gets old I laugh so hard everytime
Alicia Brown
I died when he said "dog shiyat"
EklipsedDarkness
"Thers sumthin wrong wit dat mutter fugger" 1:37 😂😂im done
Adventurous
I can't stop watching this :D
MythBeyondLegend _
Legend has it he still says goddamn when he’s gets in that car
hannibal 89
This is literally the funniest video on YouTube,I'm crying 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣💩💩
Roger Dale McKinney
Must dad take the lord's name in vain without being angry sometimes I do but only out of anger
Kristopher Plottner
I watched this video when there was less than 800,000 views.
Patrick Kitts
Play this at 2× the normal playback speed. It's fun and some of the dialogue sounds like a gobbling turkey.
LaRissa McCord
Lmao 😂😂 he said somebody needs to go to the hospital 😂😂
Rb Lr
******I WAS ROLLIN. EXCELLENT VID.. I'M STILL LAUGHING
Heavenly Nocturne
Now this needs to be a febreeze commercial.😂😅
vana webb
He was like that is not a fart😂
Wolfmart
God Damn! *sprays febreze* 0:58
Matthew Johnson
The hole thing is hilarious but when she says I DONT KNOW and can’t hardly breathe from laughing so hard that’s when I lost it and about the time I get my self together he says THERES SOMETHING WRONG WITH THAT MOTHER FUCKER I lost it again
Lovebug
I never laughed so damn hard before 😂😂😂😂
Kary916 P.
“I can’t believe that came out of you” 😂
the stoned wolf
Thanks you that was the hardest i have laughed in months
Doodlyscott
Last time I saw him he was playing a banjo on a porch in deliverance.
asap ferg
We need more videos of this man, he's freaking funny!!!
B-Rad Malibu
Comment section makes this video epic 🤣🤣🤣
Shards
YouTube Recommendations are really something
MrsRavenclaw
OMG! You are amazing! I have never laughed so hard about a fart prank in my life. I laughed so hard I had tears rolling down my cheeks. The dad's reaction was the best. You have made my day with this video. 😂😂😂😂😂😂😂
Winona W
At :51 when the girl said “was that the pork” lmfao 😂
Bert O Gaming
“Guad dayum, is that dog shuet!?”
Phil Muggeson
This is genuinely my favourite youtube video of all time, "That can't be a fart" 😂😂😂
Mara Rodriguez
LMFAOOOO I CANT STOP LAUGHING!!! 😂😂😂😂😂
Alexander L. Ricker II
Laugh. Cry. Repeat. 😂
lilly fam
One the hardest cries I've ever had LMAO
Dustin Richards
I’ve never laughed so hard 😂
nTOMnia
Liquid Ass vs Febreze ....legends say the battle is still waging.
Mike Hill
Oh my gosh!!!! Thank you for posting this!!!! My life has been a pure shit show for a while now and I haven't laughed in a year and have been looking to find anything to help. This me laughing so hard my sides hurt and tears are rolling. I had to pause it to breathe! It started almost immediately! Thank you so much! Maybe there is hope! 😂🤣🤣🤣🤣😂
ッzook
dat smells like dee - awg sheet
Geneva Jackson
Tf I do 😂
mhma7
Muthafucker needs to go to the hospital! 😭
Ozzstar
Febreeze is redneck perfume
Invader Zim
He happen to have air fresheners in his truck!!?? What?! 😆😆 this probably ain't the first fart!! 😆😆😖😖😖😖🤢🤢🤮🤮🤮🤮😵😵
Dan Kennedy
Sumtin wrong wit that mutherfucker