Rota - Bulut


Download videos:
medium

Rota Resmi Youtube Kanalına Abone Olmak İçin ; />Rota'yı Facebook - Twitter - İnstagram'da takip edebileceğiniz adresler; | | />Not : Video'nun içeriğinin izinsiz kullanımı yasaktır. Lütfen başka bir kanaldan yüklemeyiniz, aksi takdirde kapatılan kanallardan dolayı sorumluluk kabul edilmemektedir.



Yakup Karaoğlu - Türkçe Rap
*İrem Aç Kalbini Bana Buralar Dar*
El Nino
Her dinleyişimde farklı oluyom harika şarkı be . Dinlenme 1 milyonu bırak 2-3 milyon bile dinlenmeyi hakediyor da kitle salak işte napıcaksın.
Bülent Koca
İrem parçasından sonra buraya gelme gereği duyanlar burdasınız biliyorum
Mehmet Ali Üneri
irem yapacağın işi sikeyim irem
Bay Ayarless
''İrem'' parçasından sonra farklı bir dinleyiş açısı edindim be
Şeyma Nur Zeytun
ÜLKEMDE IREM ISTEMIYORUM BRO
Taha Kızıltaş
İrem aç kalbini buralar dar :) bundan önce İreme yazdığı 20 dakikalık şarkıyı dinledikten sonra buna dönmek bir farklı hissettirdi :)
Talha Gürsu
Bulutla başlayıp İremle bitti vay be
Mali Berdici
Gençler ben barmenlik yapıyorum böyle baya cafcaflı bi gece kulübünde. Millet sade sodaya 10 lira veriyo felan ( ben o kazığı yemeye sittin sene göze alamam) İşte sadede gelelim. Mekan dolmadan önce indim aşşağıdaki tekelden 70 lik viski aldım eve gidince içerim takılırım vs. Buraya kadar iyi güzel sonra böyle bana anlam ifade şarkılar dinlemeye başladım hani şarkıyı dinlersinizde kendinizde birşeyler bulduğunuz için dinlersiniz ya sırf o frekansdan devam ederken no. 1 den buraya atladım. Bu insanı farklı şekilde takıldığım dönemlerde aşırı dinlerdim şimdi herşeyi bıraktım temize geçmeye çalışıyorum hala kendi içinde o malum savaşı verirken lan dedim ben zamanında ne dinlerdim bu adamı ne güzel, sade ve samimi bi şekilde kendinden kendi yaşadıklarından bahseden bi adamdı bu açayım biraz dinleyeyim dedim abi özlemişim be kurduğu cümleleri hayatında ki o hepimiziin aklımızda olupta söyleyemediği şeyleri çatır çatır suratımıza vurmasını şu yazıyı da sadece bu şarkıyı ve yahut başka şarkısını dinledikten sonra bir kaç gün ay yıl sonra aklınıza gelip açmanızı teşvik etmek için yazıyorum. Bu adam güzel bir insan sizin bizim gibi kaderin tokatını avuçlayarak yemiş bir insan bizden biri unutmayalım bu adamı amına koyayım.Biliyorum çoğu kişi olaya sadece rap açısından bakıyor yok efendim o kişinin fanısın yok ben sadece bunu dinlerim vs ben sadece size sabahın 7 sinde işten çıkan bir insan olaraktan yazıyorum bunları bu adamı unutmayalım. Oldu da hayat bizi değiştirdi ben farkına varamadan unuttum bari siz unutmayın amına koyayım. Saygılar hürmetler.
BILGEKAGAN
irem *SENİ BULUCAM OROSPU ÇOCUĞU*
Can Ulukuş
Sözleri: Merhaba bulut ben anlatayim  Girtlak kanserinden öldü dayim  Sigarayla o gün ayrildik  Gelmemesi için söndürdüm ayi  Yada kaderimi biraktim o zamanlar  Üstüne aldatildim yalanla  Rotayla sorunlarim yoktu  Taki bulana kadar benide korkum  Ama maalesef olmuyo bu böyle de  Dedi bana o günlerde düz hergele  Uyan yine, bulandir utan yine  Sirtima diz çöktür umarsin hep  Ve anneme üzüntü çöker gene  Çünkü bulutu kayiptir usandi be  Terk ettim o günlerde evimi  Tek yasamaya baslar bi deli  Daha öncesi var dur daha bahsediyim  Sekiz yasindaydim aaa demeyin  Düsünce suçlarinin islendigi tarihte  Öldüm ben yeniyim.  Dahasini bahsediyim sevgili ben  Büyük abim hapiste peki neden?  Ortanca abimse hastahanede  Cilt kanseri sonu '97 ler  Babamsa o aralar para pesinde  Polis onu ariyo çünkü pesinde  Çocuklar ölücek bulut evde  Bulut evdede bi sor babasi nerde  Annesi toka dikiyo üç kurusa  Arkadaslarida sokakta konusur  Bunlari yasamis bi çocuk var  Sonlari olmadan yasayamazlar  ------    Katlaniyosam herseyi bilin diye  Sonra yüzüme demesin bulut niye?  Bulut Niye mi Lan ? Bulut iyi  Bulutla benim aram aman diyin  Ve sevgilim bunlari bilmelisin  Hersey bu yüzden ve yok gerisi  O günden bu yana param çogaldi  Sen Varsan baskasida haramdir  Umut bahçesi, sonun yok kesin  Direnmekteyim araflar gibi  Gözlerin benim, Sözlerin kimin ?  Dogru senleyim Söylesen neyim  Ve mutlu oldum sayende  Sende mutlu kal sayemde  Anne çok sagol sayende  Tanri çok sagol sayende  Ben bi yorgunum sakliyorum  Güvenmiyorum hiç kimselere  Içine kapanik bi adam diyolar  Vede öylesinede geçiyor seneler  Nedenmi Rota kisa sarkilar yapar?  Hersey yarimda kalir ondan !  Yapamiyorum bana buralar dar  Irem Aç kalbini bana buralar dar!  Daha yirmibirimde kurdum bi hayat  Ölene kadar benimle yanimda yat  Demesin kimse olucagina varir  Istegi belkide sadece para yat  Kurtarin durdurun beni  Rotayla Bulutla dibe battik !  Kimse için üzülmeyen Sen  Kendin için aglama artik !
Neslihan Duman
Ulan İrem şarkısından sonra bu şarkıyı dinlemeye başlayınca; sesindeki acıya, çaresizliğine, hüznüne hıçkırarak ağlamaya başladım. Bulut abi, canımsın be. Ne olur atlat bu günleri, yalnız değilsin abi.
sasadasda sadasdsa
İrem şarkısından sonra içim daha bi paramparça oldu
Talha Gürsu
Bu adamın geri dönüşü hepsinden iyi olacak eminim
Burak Aydemir
"Orospu!" Kaç Yıldır Kandırdın Adamı? artık kendimize utanmanın vakti kalmıyor ülke "OROSPU!" dolmuş!
Benim Adim
"İrem" ne tanıdık bir isim şansa bak denk geldim 20 dakika boyunca kendimi adamın yerinde zanettim. Aynı isme 5 yılımı verdim. Benle flört ederken eski sevgilisiyle görüştü, alkollüyken onunla birden fazla kez yattığını itiraf etti ben ise uzun bir zaman kendi kendimi yiyerek onu affetmeye, siğneye çekmeye çalıştım. Hayatımın en güzel dönemini verdim, başkalarıyla görüşmeye kalkıştı uyardım affettim. Fakat enin sonunda tek bir ayrılalım konuşması bile yapmadan aramızın kötü olduğu bir dönemde gitti yine başka birisiyle görüşmeye başladı. Bu sefer siğneye çekmedim, hiç "5 yıllık biz" konuşmasını yapmadım, birdaha onu umursamadım. O andan sonra bir kez bile telefon açmadım. Lisede başladı, üniversitede "benden sonra ki hayatında başarılar" bile demeden bitti. Şuan ben varken başkasıyla görüştüğü kişiyle 2 yıldır evli. Ne denir bilinmez bazı aşklar böyle oluyor karşı taraf ne yaparsa yapsın çocukluk aşkı, vazgeçemiyorsun. Yıllardır ondan nefret ediyor olsam bile en çok kimi sevdin sorusu sorulduğunda vereceğim isim şu ana kadar hala "İrem"' iken bu arkadaşın 20 dakikalık resitalinden sonra içimde kalan son 1 gramlık İrem sevgiside gitti. Aklıma geldiğinde ani bir mod düşmesi yaratan isim ilk defa şuandan itibaren o etkiyi yaratmadı. Hafiflemiş gibiyim sanırım o sınırı geçtim...
Murat Sahin
*Rotanın hikayesi iremle bitmemeliydi*
Onur Yılmaz
40 yıldır kerhanede çalışıyorum irem gibi bi orospu görmedim...
murat parlak
Üniversite yıllarımda gecenin bi vakti kulaklıklarımı taktırıp. Antalya yi tek başıma umarsızca şarjım bitene dek. Kafamdaki bir dünya düşünce ile gezdiren Adam. Ağzına sağlık !!
Berke Şensoy
BULUTLA BAŞLADI İREMLE BİTTİ GÜZEL OLAN HER ŞEY BİTİYOR AMK
Ride
10 hesap acip rotaya abone oldugum dogrudur :D
Ugurcan Demirlenk
İrem şarkısından sonra çok farklı oluyor...
u Fuck
Bulut'la başlayan hikaye Irem'le bitti..
Game Walles
Rota dinlemeyen çok şey kaybetmiştir Rota dinleyen zaten herşeyini kaybetmiştir.
Abdullah Aydın
Aga şu adamı dinlemezdim şimdi bırakamıyom amına koyim
jCrewe
*Ah Bulut abim, seviyorum seni öz abim gibi be. Rap haricinde Güçlü ve merhametli bir insansın, merhametini saf duygularını kullandılar. Güçlü ol abim her türlü seviyoruz seni. Çünkü diğer fanlardan öteye biz senin değerini bilen ve seni seven bir Aileyiz* #ROTAİLEBITCH :(
Cegıd
Ulan Kahpe İrem !!!
HAYYAM
Rota duygusalkende flow atıyor
12345678 9101112
abi ciddimi ya 4 yıl mı oldu şimdi 4 yılmı oldu lan 2012 de çıkmamıştır yani biriniz bişey söylesin lan! 4 yıldır aynı hayatımı yaşıyorum ben
İrem Saraç
İrem Parçasını Dinleyip Geldim.
Bora Can
*HAYLA TEK DINLEYEN BENMIYIM* ????
Albet Offıcial
ORUSBU ÇOCUĞU İREM BİZİDE BİTİRDİN.
Ozgur Turkan
Merhaba bulut ben anlatayim  Girtlak kanserinden öldü dayim  Sigarayla o gün ayrildik  Gelmemesi için söndürdüm ayi  Yada kaderimi biraktim o zamanlar  Üstüne aldatildim yalanla  Rotayla sorunlarim yoktu  Taki bulana kadar benide korkum  Ama maalesef olmuyo bu böyle de  Dedi bana o günlerde düz hergele  Uyan yine, bulandir utan yine  Sirtima diz çöktür umarsin hep  Ve anneme üzüntü çöker gene  Çünkü bulutu kayiptir usandi be  Terk ettim o günlerde evimi  Tek yasamaya baslar bi deli  Daha öncesi var dur daha bahsediyim  Sekiz yasindaydim aaa demeyin  Düsünce suçlarinin islendigi tarihte  Öldüm ben yeniyim.  Dahasini bahsediyim sevgili ben  Büyük abim hapiste peki neden?  Ortanca abimse hastahanede  Cilt kanseri sonu '97 ler  Babamsa o aralar para pesinde  Polis onu ariyo çünkü pesinde  Çocuklar ölücek bulut evde  Bulut evdede bi sor babasi nerde  Annesi toka dikiyo üç kurusa  Arkadaslarida sokakta konusur  Bunlari yasamis bi çocuk var  Sonlari olmadan yasayamazlar  Katlaniyosam herseyi bilin diye  Sonra yüzüme demesin bulut niye?  Bulut Niye mi Lan ? Bulut iyi  Bulutla benim aram aman diyin  Ve sevgilim bunlari bilmelisin  Hersey bu yüzden ve yok gerisi  O günden bu yana param çogaldi  Sen Varsan baskasida haramdir  Umut bahçesi, sonun yok kesin  Direnmekteyim araflar gibi  Gözlerin benim, Sözlerin kimin ?  Dogru senleyim Söylesen neyim  Ve mutlu oldum sayende  Sende mutlu kal sayemde  Anne çok sagol sayende  Tanri çok sagol sayende  Ben bi yorgunum sakliyorum  Güvenmiyorum hiç kimselere  Içine kapanik bi adam diyolar  Vede öylesinede geçiyor seneler  Nedenmi Rota kisa sarkilar yapar?  Hersey yarimda kalir ondan !  Yapamiyorum bana buralar dar  Irem Aç kalbini bana buralar dar!  Daha yirmibirimde kurdum bi hayat  Ölene kadar benimle yanimda yat  Demesin kimse olucagina varir  Istegi belkide sadece para yat  Kurtarin durdurun beni  Rotayla Bulutla dibe battik !  Kimse için üzülmeyen Sen  Kendin için aglama artik !
Dr. YEŞİL
Ve anneme üzüntü çöker gene Çünkü bulutu kayıptır usandı be Terk ettim o günlerde evimi Tek yaşamaya başlar bi deli
Uykumvar Benim
İrem senin amk ben bu adama yapılırmı bu nefret ediyprum hemcinslerimden
Buket Zeybek
Ve anneme üzüntü çöker gene Çünkü bulutu kayıptır usandı be
Enes Mert Can
Öz abim gibi sevdim seni be abi.
Bilinmeyen Karakter
*nereden nereye be ağabey. . .*
Tuğcan Kışla
3:00 Cem adrian?
Rota'nın Saçları
siktirin gidin amk arsız belasına prim yaptırın amk evladları tamam sevmediyseniz siktirin gidinde niye disslike atıyonuz annesiz herifler hepinizin tek tek amk
shannon mcfarland
Rotayla bulutla dibe battık!
TriBack
Merhaba bulut ben anlatayım Gırtlak kanserinden öldü dayım Sigarayla o gün ayrıldık Gelmemesi için söndürdüm ayı Yada kaderimi bıraktım o zamanlar Üstüne aldatıldım yalanla Rotayla sorunlarım yoktu Taki bulana kadar benide korkum Ama maalesef olmuyo bu böyle de Dedi bana o günlerde düz hergele Uyan yine, bulandır utan yine Sırtıma diz çöktür umarsın hep Ve anneme üzüntü çöker gene Çünkü bulutu kayıptır usandı be Terk ettim o günlerde evimi Tek yaşamaya başlar bi deli Daha öncesi var dur daha bahsediyim Sekiz yaşındaydım aaa demeyin Düşünce suçlarının işlendiği tarihte Öldüm ben yeniyim. Dahasını bahsediyim sevgili ben Büyük abim hapiste peki neden? Ortanca abimse hastahanede Cilt kanseri sonu '97 ler Babamsa o aralar para peşinde Polis onu arıyo çünkü peşinde Çocuklar ölücek bulut evde Bulut evdede bi sor babası nerde Annesi toka dikiyo üç kuruşa Arkadaşlarıda sokakta konuşur Bunları yaşamış bi çocuk var Sonları olmadan yaşayamazlar Katlanıyosam herşeyi bilin diye Sonra yüzüme demesin bulut niye? Bulut Niye mi Lan ? Bulut iyi Bulutla benim aram aman diyin Ve sevgilim bunları bilmelisin Herşey bu yüzden ve yok gerisi O günden bu yana param çoğaldı Sen Varsan başkasıda haramdır Umut bahçesi, sonun yok kesin Direnmekteyim araflar gibi Gözlerin benim, Sözlerin kimin ? Doğru senleyim Söylesen neyim Ve mutlu oldum sayende Sende mutlu kal sayemde Anne çok sağol sayende Tanrı çok sağol sayende Ben bi yorgunum saklıyorum Güvenmiyorum hiç kimselere İçine kapanık bi adam diyolar Vede öylesinede geçiyor seneler Nedenmi Rota kısa şarkılar yapar? Herşey yarımda kalır ondan ! Yapamıyorum bana buralar dar İrem Aç kalbini bana buralar dar! Daha yirmibirimde kurdum bi hayat Ölene kadar benimle yanımda yat Demesin kimse olucağına varır İsteği belkide sadece para yat Kurtarın durdurun beni Rotayla Bulutla dibe battık ! Kimse için üzülmeyen Sen Kendin için ağlama artık ! (alıntı)
Kadir Demirkan
Budur lan samimiyet
Cumpa St
*Hayatını anlatan Mc leri çok seviyorum ! Bize örnek olduğunuz teşekkürler ...*
Clairvoyant
Benim gibi İrem parçasını dinledikten sonra burada kendini bulanlar var mıdır acaba?
Ahmet Hakan Altınbaş
‘İrem’ parçasından sonra baya farklı geldi be
Kübra Kaya
00.058 bugün benim doğum günüm ve ilk dinlediğim şarkı İrem ikinci Bulut haberin olmadan belki de istemeden yeni yaşımın ilk gününü siktigin için teşekkürler Rota.
Doğukan Yılmazarslan
Siz böyle bir adamın kıymetini bilmezseniz ağlayacağınız çok sene var daha amınakoyduklarım
UĞURCAN Çürük
Bulut Evde Bir Sor Babası Nerde ...
Erçil
Şu repliğe bayılıyorum bazı şarkılarda oluyor bayılıyorum ya
WoodooƬψƬ Game
Hep aynı sessizlikle geliyor gece… Hep aynı yalan dolan masalları dinliyorum yine… Hep aynı yüzler, hep aynı sesler peşimde… Anlatamıyorum, inandıramıyorum kendime… Sen benim yarım kalan cümlelerimsin… Hiç söyleyemediğim, söylemediğim o sözlerim… Sen benim hiç ısınmayan ellerimsin… Hiç unutamayan, unutmayan o kalbim… Sen benim eksik kalan yerimsin… Kapattığım pencereler, güneşlere çektiğim o perdelerim… Sen benim hiç sevmediğim sessizliğimsin… Kaybettiğim yolum, korktuğum karanlık, hiç tutamadığım o yeminlerim… Sen benim terk ettiğim şehirlerimsin… Düştüğüm çukur, uzanan ellerim, hiç tutunamadığım gidenlerim… Sen benim kovulduğum cennetimsin! Eğdiğim yüzüm, sövdüğüm aydınlığa hiç açamadığım gözlerim. SEN BENİM... -CEM ADRİAN...
Basketball Channel
2018 in ilk günü sabah 5.30 bakalım 2019 da bir şeyler değişecek mi
Elif Alkan
Beyler bilen varmı İrem parçasındaki İremin soy adı varsa sosyal medya hesabı falan merak ettim orospuyu
Neslihan Duman
İrem ananı sikeyim
Mustafa Batu
*bağımlı olduk amk be*
Senem
kimse için üzülmeyen sen kendin için ağlama artık
Piri Eskişehir
alt yapı cem adrian - sen benim
Yunus Emre
Tam unuttum diyorum şarkıda ismi geçiyor aklıma geliyor yine amk ya... ''İrem aç kalbini bana buralar dar!''
Dexter Morgan
1:40'ta içim karıncalandı
x trippin
şimdiden özledim reis geri dön
Gorkem Bilgin
SENE 2018 BİZ BURADAYIZ.
flostbuster
Irem anani sikiyim
Emanet
veee yinee benn en son bir yıl önce burdaydım :) Merhaba bulut ben anlatayim Girtlak kanserinden öldü dayim Sigarayla o gün ayrildik Gelmemesi için söndürdüm ayi Yada kaderimi biraktim o zamanlar Üstüne aldatildim yalanla Rotayla sorunlarim yoktu Taki bulana kadar benide korkum Ama maalesef olmuyo bu böyle de Dedi bana o günlerde düz hergele Uyan yine, bulandir utan yine Sirtima diz çöktür umarsin hep Ve anneme üzüntü çöker gene Çünkü bulutu kayiptir usandi be Terk ettim o günlerde evimi Tek yasamaya baslar bi deli Daha öncesi var dur daha bahsediyim Sekiz yasindaydim aaa demeyin Düsünce suçlarinin islendigi tarihte Öldüm ben yeniyim. Dahasini bahsediyim sevgili ben Büyük abim hapiste peki neden? Ortanca abimse hastahanede Cilt kanseri sonu '97 ler Babamsa o aralar para pesinde Polis onu ariyo çünkü pesinde Çocuklar ölücek bulut evde Bulut evdede bi sor babasi nerde Annesi toka dikiyo üç kurusa Arkadaslarida sokakta konusur Bunlari yasamis bi çocuk var Sonlari olmadan yasayamazlar Katlaniyosam herseyi bilin diye Sonra yüzüme demesin bulut niye? Bulut Niye mi Lan ? Bulut iyi Bulutla benim aram aman diyin Ve sevgilim bunlari bilmelisin Hersey bu yüzden ve yok gerisi O günden bu yana param çogaldi Sen Varsan baskasida haramdir Umut bahçesi, sonun yok kesin Direnmekteyim araflar gibi Gözlerin benim, Sözlerin kimin ? Dogru senleyim Söylesen neyim Ve mutlu oldum sayende Sende mutlu kal sayemde Anne çok sagol sayende Tanri çok sagol sayende Ben bi yorgunum sakliyorum Güvenmiyorum hiç kimselere Içine kapanik bi adam diyolar Vede öylesinede geçiyor seneler Nedenmi Rota kisa sarkilar yapar? Hersey yarimda kalir ondan ! Yapamiyorum bana buralar dar Irem Aç kalbini bana buralar dar! Daha yirmibirimde kurdum bi hayat Ölene kadar benimle yanimda yat Demesin kimse olucagina varir Istegi belkide sadece para yat Kurtarin durdurun beni Rotayla Bulutla dibe battik ! Kimse için üzülmeyen Sen Kendin için aglama artik !
Harun Knowz
bu adam istese sarkilarini 1m 2m izlenme yaptirir ama adam halinden mutlu az insan cok huzur.
Emre Cicek
5 Yılda iremin ne bok olduğunu anladı BULUT💔ORUSPU IREM
lily
red- acını seçmekte özgürsün
VORTEX ORGANİZATİON
Sigara yetişmiyor be amına koduğum onlar nasıl söz, her replay başına bi sigara öldürüyorum, kaldırın şu şarkıyı spamlayın gözünü seveyim amk.
Umut Balci
En az 50-60 kere dinlediğim parçayı bugun bir kez daha dinledim, hiç bu kadar parçalanmamıştım.. İrem.
BUĞRA K.
Bulutla Başlayıp İremle biten hikaye.İrem Aç Kalbini Buralar dar,Bir daha sakın bir daha sakın yakınımda bulunma...
Meltem yıldız
Annesi toka dikiyor 3 kruşa arkadaşları da sokak da konuşur bunları yaşamış bi çocuk var sonları olmadan yaşayamazlar
Bay Ayarless
Şarkı niye silindi la?
Lucadriss Sam
Bu şarkıyı dinledikten sonra önerilenlerde Rota - İrem çıkması belkide hayatın en büyük ve saçma gerçeklerinden birisi.Dünya bizimle taşşak geçiyor.
Tek Teker
Saçma sapan diss vıdeosu ızleyen ergenlerın olmadıgı bir parça.
Abdullah Ay
iremden sonra buluta gelenler
Enes Replay '
İREM PARÇASINDAN SONRA DİNLERKEN AYNI HİSSİYATA KAPILAMIYORUM
Ulaş Erden
Nerden nerelere, parçalarını kendimizden bir parçaymış gibi yaşattığın için teşekkürler rot. Gerçek dinleyicilerin durumu anlayabiliyor yolun açık olsun acı da çekilir mutlu da olunur hayat böyle kahpeyken insanları nasıl olmasin ?
Athena - Drakensang Online
*400bin az bence bu şarkıya*
Yücel Işık
ya abi mükemmel bi şarkı bu izlenme sayısı be Allah için.
Osman TEMELL
Merhaba bulut ben anlatayim Girtlak kanserinden öldü dayim Sigarayla o gün ayrildik Gelmemesi için söndürdüm ayi Yada kaderimi biraktim o zamanlar Üstüne aldatildim yalanla Rotayla sorunlarim yoktu Taki bulana kadar benide korkum Ama maalesef olmuyo bu böyle de Dedi bana o günlerde düz hergele Uyan yine, bulandir utan yine Sirtima diz çöktür umarsin hep Ve anneme üzüntü çöker gene Çünkü bulutu kayiptir usandi be Terk ettim o günlerde evimi Tek yasamaya baslar bi deli Daha öncesi var dur daha bahsediyim Sekiz yasindaydim aaa demeyin Düsünce suçlarinin islendigi tarihte Öldüm ben yeniyim. Dahasini bahsediyim sevgili ben Büyük abim hapiste peki neden? Ortanca abimse hastahanede Cilt kanseri sonu '97 ler Babamsa o aralar para pesinde Polis onu ariyo çünkü pesinde Çocuklar ölücek bulut evde Bulut evdede bi sor babasi nerde Annesi toka dikiyo üç kurusa Arkadaslarida sokakta konusur Bunlari yasamis bi çocuk var Sonlari olmadan yasayamazlar Katlaniyosam herseyi bilin diye Sonra yüzüme demesin bulut niye? Bulut Niye mi Lan ? Bulut iyi Bulutla benim aram aman diyin Ve sevgilim bunlari bilmelisin Hersey bu yüzden ve yok gerisi O günden bu yana param çogaldi Sen Varsan baskasida haramdir Umut bahçesi, sonun yok kesin Direnmekteyim araflar gibi Gözlerin benim, Sözlerin kimin ? Dogru senleyim Söylesen neyim Ve mutlu oldum sayende Sende mutlu kal sayemde Anne çok sagol sayende Tanri çok sagol sayende Ben bi yorgunum sakliyorum Güvenmiyorum hiç kimselere Içine kapanik bi adam diyolar Vede öylesinede geçiyor seneler Nedenmi Rota kisa sarkilar yapar? Hersey yarimda kalir ondan ! Yapamiyorum bana buralar dar Irem Aç kalbini bana buralar dar! Daha yirmibirimde kurdum bi hayat Ölene kadar benimle yanimda yat Demesin kimse olucagina varir Istegi belkide sadece para yat Kurtarin durdurun beni Rotayla Bulutla dibe battik ! Kimse için üzülmeyen Sen Kendin için aglama artik !
Devrimci genc
Şu adamı taladro ile karşılaştırmayın nolur
BARAN
bitti.
Efe Saykun
Kimse için üzülmeyen sen kendin için ağlama artık
Lejon
"İrem" şarkısının yorumu kapalı olunca buraya geldim. Demek istediğim şu ki; ANANI SİKEYİM İREM
Coffeeinman Baykuş
abi kategori ye eğlence deyip ciğerimizi siktin ayıp olmuyor mu ?
Tuğşad Avcı
irem böyle başlamıştı ve kötü bitti üzgünüm bulut abi
Talha Yıldız
' Düşünce suçlarının işlendiği tarihte '
Emir OLcay
Bulut evdede bir sor babası nerde ?
Joker Sedat alpman
Amına koyüm disslike atıyosanız atın 7 tane şirket like la kurulmadı dislike la yıkılsın ROTAİLE ROTA ❤️
Rap Defteri
Aşk, en berrak gören gözleri bile kör eder. Gözlerim bu sebeple yıllarca şarkı fotolarımda yoktu. -Rota ( Twiterda paylaştı)
Görkem Özbek
*ama inan olsun pişmanım bulut, İrem , son kez gibi şarkılarıma da*
BĞNZ Rapper
Verse 1 Merhaba Bulut ben , anlatayım Gırtlak kanserinden öldü dayım Sigarayla , o gün ayrıldık Gelmemesi için söndürdüm ayı Ya da kaderimi bıraktım o zamanlar Üstüne aldatıldım yalanla Rota'yla sorunlarım yoktu Ta ki bulana kadar beni de korkum Ama maalesef olmuyo bu böyle de Dedi bana o günlerde düz hergele Uyan yine , bulandır utan yine Sırtıma diz çöktür , umarsın hep Ve anneme , üzüntü çöker gene Çünkü Bulut'u kayıptır usandı be Terk ettim , o günlerde evimi Tek yaşamaya başlar bi deli Daha öncesi var dur daha bahsediyim Sekiz yaşındaydım , aaa demeyin Düşünce suçlarının , işlendiği tarihte Öldüm ben yeniyim Dahasını bahsediyim , sevgili ben Büyük abim hapiste , peki neden ? Ortanca abim'se hastahanede Cilt kanseri sonu 97'ler Babamsa o aralar , para peşinde Polis onu arıyo , çünkü peşinde Çocuklar ölecek Bulut evde Bulut evde de bi sor , babası nerde Annesi toka dikiyo , üç kuruşa Arkadaşları da sokakta konuşur Bunları yaşamış bi çocuk var Sonları olmadan , yaşayamazlar Verse 2 Katlanıyosam her şeyi bilin diye Sonra yüzüme demesin , Bulut niye Bulut niye mi lan , Bulut iyi Bulut'la benim aram aman diyin Ve sevgilim , bunları bilmelisin Her şey bu yüzden ve yok gerisi O Günden bu yana param çoğaldı Sen varsan baskaşı da haramdır Umut bahçesi , sonun yok kesin Direnmekteyim , araflar gibi Gözlerin benim , sözlerin kimin Doğru senleyim , söylesen neyim Ve mutlu oldum sayende Sende mutlu kal sayemde Anne çok sağ ol sayende Tanrı çok sağ ol sayende Ben bi yorgunum saklıyorum , Güvenmiyorum hiç kimselere İçine kapanık bi adam diyolar Vede öylesine de geçiyor seneler Neden mi Rota kısa şarkılar yapar ? Her şey yarım da kalır ondan ! Yapamıyorum bana buralar dar İrem aç kalbini bana buralar dar ! Daha 21'imde , kurdum bi hayat Ölene kadar benimle yanımda yat Demesin kimse , olucağına varır İsteği belki de sadece para , yat Kurtarın (kurtarın) durdurun beni Rota'yla Bulut'la dibe battık (dibe) Kimse için üzülmeyen sen Kendin için , ağlama artık
Volt
*Zamanında ne dinlerdim lan. Bitmesin diye yavaş yavaş içtiğim şarabı ''İrem aç kalbini bana buralar dar' dediğinde kafaya dikerdim falan*
Ömer Faruk
Abi siz milyon dinlenmeyin dinlenmeniz bu sayıda kalsın milyon dinlenip saçma salak ergen fanlarınız olucağına sizi adam gibi destekleyen dinleyipte kendini gören 5 bin dinleyici bile yeter bence abi seni çok seviyorum abi iyiki varsınız amk..
Bahalisdemir
irem aç kalbini buralar dar
Emine Yavuz
bulut'u dinledikten sonra iremi dinlemek acı
Ali Balemen
şu adamı nasıl dınlemıolar lan delı oluyorum
Shiny Getkoga
Sırf fanlığınız yüzünden bütün güzel şarkılara disslike geliyor bırakın sadece dinleyin
Osman TEMELL
Merhaba bulut ben anlatayim Girtlak kanserinden öldü dayim Sigarayla o gün ayrildik Gelmemesi için söndürdüm ayi Yada kaderimi biraktim o zamanlar Üstüne aldatildim yalanla Rotayla sorunlarim yoktu Taki bulana kadar benide korkum Ama maalesef olmuyo bu böyle de Dedi bana o günlerde düz hergele Uyan yine, bulandir utan yine Sirtima diz çöktür umarsin hep Ve anneme üzüntü çöker gene Çünkü bulutu kayiptir usandi be Terk ettim o günlerde evimi Tek yasamaya baslar bi deli Daha öncesi var dur daha bahsediyim Sekiz yasindaydim aaa demeyin Düsünce suçlarinin islendigi tarihte Öldüm ben yeniyim. Dahasini bahsediyim sevgili ben Büyük abim hapiste peki neden? Ortanca abimse hastahanede Cilt kanseri sonu '97 ler Babamsa o aralar para pesinde Polis onu ariyo çünkü pesinde Çocuklar ölücek bulut evde Bulut evdede bi sor babasi nerde Annesi toka dikiyo üç kurusa Arkadaslarida sokakta konusur Bunlari yasamis bi çocuk var Sonlari olmadan yasayamazlar Katlaniyosam herseyi bilin diye Sonra yüzüme demesin bulut niye? Bulut Niye mi Lan ? Bulut iyi Bulutla benim aram aman diyin Ve sevgilim bunlari bilmelisin Hersey bu yüzden ve yok gerisi O günden bu yana param çogaldi Sen Varsan baskasida haramdir Umut bahçesi, sonun yok kesin Direnmekteyim araflar gibi Gözlerin benim, Sözlerin kimin ? Dogru senleyim Söylesen neyim Ve mutlu oldum sayende Sende mutlu kal sayemde Anne çok sagol sayende Tanri çok sagol sayende Ben bi yorgunum sakliyorum Güvenmiyorum hiç kimselere Içine kapanik bi adam diyolar Vede öylesinede geçiyor seneler Nedenmi Rota kisa sarkilar yapar? Hersey yarimda kalir ondan ! Yapamiyorum bana buralar dar Irem Aç kalbini bana buralar dar! Daha yirmibirimde kurdum bi hayat Ölene kadar benimle yanimda yat Demesin kimse olucagina varir Istegi belkide sadece para yat Kurtarin durdurun beni Rotayla Bulutla dibe battik ! Kimse için üzülmeyen Sen Kendin için aglama artik !
Furkan Klıne
2018 oldu Rota
galagher handvic
bu adam bir efsane moruk