I Just Wanna feat. Tony Yayo by 50 Cent (Official Music Video) | 50 Cent Music


Download videos:
medium

SUBSCRIBE: /> New music video by 50 Cent performing his new song, ""I Just Wanna"" feat. Tony Yayo Off of The Big 10, mixtape available for free download: /> 50 Cent - I Just Wanna feat. Tony Yayo (Official Music Video) About 50 Cent: Curtis James Jackson III, better known by his stage name 50 Cent, is an American rapper, entrepreneur, investor, and actor. This is his official YouTube Music Channel. Connect with 50 Cent Online: Visit 50 Cent Website: />Like 50 Cent on Facebook: />Follow 50 Cent on Twitter: />Follow 50 Cent on Instagram: /> Buy 50 Cent Music Online: iTunes: />Amazon: /> I Just Wanna feat. Tony Yayo by 50 Cent (Official Music Video) | 50 Cent Music



J. Cole
Sucks that the music industry boycotted 50, he's been making some hit worthy songs
ThatMediaDude _
Yayo stop acting like ain't no MF roaches at yo house 😂😂
Ibu Babarinde
At the beginning, watch Yayo mimick 50 cent. It's hilarious
Tati Rodriguez
50 cent still holding it down tryna tell ya'll
el84oro
yayo's verse was dope
S4nic
This song has so much truth in it that I don't want to admit. Women are tools who love you by your looks and money.
Jeanclock jean
50 cent tony yayo this is g-unit nigaz
Clyde James
best beat ever :)
Demba Buaro
50 cent is the best
bdwbomb
how have i not heard this before? that beat, oh my days
Alex Killay
"I dont wanna love you, i just wanna unbutton your blouse and let the girls out"
omgits rei
this is the shit
XuleGua
sick tune
Sosso
Why do industry ppl hate on fif so much?? His music has been and still is good
LIVINDALIFE
Still bumping this in 2016.
JbDappa da games technition
Love g unit
jad j
3:31 look at fifty yayo tryna snatch his chain hahaha
Sondes Sebastien
The best f-50
Keith Caesar
classic 50cent
joe
king of tha flip
josh slayya
good song and swag headphones i want to get a pair
Leroy Williams
the introduction is funny I lived in the project housing know what they mean about roaches I love this song it's 50
Urbii Nandor
i don t belive it..this shit is almost 3yrs old..but my respect of this music is timeless <3 we like U Fifty! :))
OTFCloutBoi6oTv
50 And Yayo Killed This Shit 🔥🔥
Lonnie Meyer
thats the way I like it...K.C. Sunshine Band!! Roll!!
Larry Kohut
tony yayo is terrible. hes the only 1 that sucks in g unit.
Martez Wright
January 2017 still listening
Martez Wright
Yayo killed it
Edgar Miranda Franco
In which album can I find this song? Great beat
The Elected1
DRUGS!
BrunoJS
conheço essa musica desde 2009 ou 2010 muito boa antes e tambem agora
jonathan johnson
banger
Jamie Harris
quit acting like there aint no roaches at your house looooooool
adilson silva
cool this is music 50 cent is best 
select house
It' s money is my
joseph gdrm
Underated song.
Miguel Bodo
50 is King 👑
kishred bird
1:17 don't wanna love you lmfao
Asap Rocky
Yayo fake bodied this
Stubbo242
They was sleeping on you fif
jorge32229
👍👍👍👍👍
TheMakaveliLegend1993
Classic 50
romario cardoso
Respect 50 from city of god favela (Brasil in the house man ) 
Brandon Strong
that street kings hat 50 got on :O
takeahint123
damm 50 got shown up here..
ali kalleson
and they still hatin...ncncncn
Amouda Donovan
the new pac is 50 cent believe me 😎
markdelauwste
Actually a good Yayo verse
gmail user
Its all about the snares. I hated all that clap music.
Douglas Ribeiro
Still bumping this in 2017
Eddy9lives
Funny enough I downloaded this song back when it first came out, however mine had a sex intro XD
rochiggidy
Talk that shit. I'm late to this party
Fuquan Beyah
keepin it real...
Zéguinho Music
etaaaaaaaaaaaa porra passei mal pqp
malawi tank
Anthemmmmm
Hhj Fg
goddam he a songwriter, those hooks and melodies
KidCooties
Inspiration.
Dogethegamer
NYG super bowl champs 2011 🥇🏆🏈
Zion Robinson
awsome
NikiKurosaki
legit shit!
b̷o̷u̷d̷o̷u̷h̷ h̷a̷m̷z̷a̷
50 cent is the best we move u hanny
matt m
I thought he fell off LOL beatz be on to sumffin
Ryan C
My song still to this day!
Ci_Inquieto Tv
hbd
kundai matsikure
and he is showing em how to sing hiphop again
Radii15
I think yayo is eeeexxxtra scared of 50
Margaret James
wow
Ethan DarRU100Proof
Premeditated for meek mill the beginning
DC Calified
💯 #dccalifiedvevo #dccalified
Jason Jose
Fire
jorge32229
Top
mihaiskm skm
50 cent
Rey Allen
yayoooooo
YoSoyJean A
1;10 HOW IS SHEEEEEEEEEEEE?? What´s her NAMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
deon savage
Who is the girl at 1:15
RawHeights [Beats]
50 Still killin em!!!  
laz1c111
Lol at Yayo copying 50 at the beginning. This song is pure <3
cesar1217 newyork
nyc
Chris Jones
there is 2 starts to this song if you have the abluum you will know what i mean 
Erick Vasconcelos
2015 :)
Red Nel
NYC 
James Boyce
sum good shh right here son 
W IllZ
He should pay us to listen not the other way around
Shivz
timeless
mrcoky
maybe he was like what the fuck im doing here?.. hmm im just gonna follow 50..
Hoodie FJ
im sure the director told him what to do
TODD DAIS
funny
TODD DAIS
if dont love yaself aint nobody gon love you-YEEAAHH
TLil21
Producer Swap Meet Beat Battle - J-Skillz Vs. Drugs ( Part 2) 3:37 is where you'll find this beat!!! FIRE!!!!!
Timothy Miller
???.......Nevermind.
oldirty
Jackson Smith a better director than ElF Rivera
Luiz Guilherme
like like like like
akuffo96
Proof that money can buy happiness, I mean lets face it, Tony Yayo is one ugly motherfucker and he's swimming in pussy
Radio Gospel 9090
e bom demais ovir musicas do 50 cent ele e omelhor rap engles que eu ja ouvir
André Luciano
issso sim é som
Martavian James
still with them. young buck didn't fit in
Martavian James
SPIDER LOC
trillatrillable
i totally agree
ydwer weerstra
Wow. This song reminds me of coke life 50 cent ft tony yayo
Dominic Zachariou
Cos that gets the most attnetion, if you want something different from 50 listen to They Burn Me, Complicated, New Day, Major Distribution...........