Kamalio Trick (Tutorial) :: Freestyle Football / Soccer (LOWERS) with Philip Clarke


Download videos:
hd720 medium

● Instagram ► />● YouTube ► /> Foot Stall tutorial = />Clipper tutorial = />LOWERS Playlist = /> How to do the Kamalio Trick or Rake in freestyle football / soccer featuring Irish football freestyler, Philip Clarke. Kamalio Trick is a unique variation of the basic foot stall, it's like a reverse hookover. Check out our channel for more tutorials :) /> Music --------- Copyright Attribution: Title: I Dunno -- Creative Commons | Royalty-Free Music Artist: Grapes Copyright: 2008 Grapes. Licensed to the public under Verify at



Tags:
philip clarke freestyle football kamalio trick rake kamalio trick kamalio trick tutorial rake tutorial tutorial freestyle football soccer how to do kamalio trick how to do the kamalio trick how to do the rake freestyle rake tutorial kamalio freestyle freestyle football tutorial freestyle tutorials how to do best amazing skills tricks fussball learn yourhowtodo tutorials lesson lessons sport sports 2014 philip clarke philip clarke freestyle



learn2freestyle
Class tutorials lads, the clipper tip is a great idea.
Kieran Brown
Nice tutorial! Love the Kamalio, such a good looking skill :)
Irving Olvera
I can't even juggle that good like that
El Zacateloco
smh make it look easy
DorFreestyle
thanks so much man, you just helped me out. Keep up the great work:))
Yan Toha
Lol, he could sound more excited...
Fergal Conlon
Well done Phillip. Im so proud of you!
pankaj suriyal
i just landed my first kamalio trick today! thx for this tutorial dara
Conor Reynolds
Perfect tutorial :) can't wait to try it out
SqueezY- tube
Ur great
Phoenix Coursey
I love it when they say the exact problem I'm having. Thanks
ihajeeorbis
sooooo sick!
MOC media [My own creations] TM
U r awosome brother
Zaman Fahim Imteaz
what shoes are you wearing?
SHERI MSH
please give a tutorial on around the world
JAH KEVS
i love you guys
COBO FORTNITER99
sick and I m from Iceland
COBO FORTNITER99
Ireland not I certainly land
COBO FORTNITER99
I am from Ireland
juantho freestyle
haces buemos tutoriales por fa pasalos a español
Misha Demidov
nice tutorial bro! Gonna try it soon.
Stigma Shann
1st
TQ T
Why is Philip wearing a Huskers sweater?
crazy things people do
Make a video of how to juggle more perfect plz
Heart follower
Clipper is really nice idea to make this trick easier.
co kurwa?
i try to keep eye contact with the ball but it always looks away. :| any tips?
Ali Ibrahim
I live in nebraska
Katma
que guapo lo voy a practicar
Srijan Das
really great tutorial! love the trick! 
Haris Razzaq
almost did this trick but as I was bringing the ball up in the foot stall position I crashed it into my plant leg by accident, got really mad after that cuz if that didn't happen I would've done it :/
Bayu Putro Bintang
My favourite is Magellan, I wish I can do that
MCMukyGamer
is soo cool
Oreo Cat
Sick
Humaiz Seven
Which shoe u use ??
Muhammad Faiz
mantap(good)
Gabeito
The Kamalio  Trick is very good, but I can't step 3 because I can't control the ball and the foot stall is very difficult to make. What I make wrong? 
Nuno Ricardo
OMG😱 like
Van Thanh Nguyen
HAY qua
Hery Irawan
futsal players good
Blake Bellamy
Has a atw to kamalio with no touch in between ever been done
Zach Foard
I have two pairs of those elastic pros
SkillerFIFA
W2
ArturV Reis
Very easy and funny to do! Thanks
FreeStyLe FutboL Rubio
Visiten Mis video 👍 Intento hacerme un hueco en youtubee..Graciass✋
Flixxers
HOLA AMIGOS! LES PIDO UN MINUTO PORFAVOR YO SUBO TUTORIALES Y JUGADAS DE FUTBOL PERO APENAS COMIENZO CON MI CANAL, Y SUBO BUEN CONTENIDO, TE INVITO A QUE VISITES MI CANAL Y ME DES TU OPINION,TE DEJO MI ULTIMO VIDEO ESPERO TE GUSTE, GRACIAS!!!